Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Official Beta Tester BlondieCanada Groups :iconsk-ps: SK-PS
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
2 Month Premium Membership:
Given by Kasamm
Statistics 100 Deviations 6,728 Comments 31,726 Pageviews

WOOOOH FEEL IT.


""/>




18 | Aquarius | Bisexual Pride Flag by Blues-Eyes | Single

Oooh, look at you, you sexy thang (;

black divider by ToxiceStea

Likes: beer, cars, wrestling, mechanic, people, beef jerkies, the sea <3

FANDOMS:



black divider by ToxiceStea

Sis right here:

:iconquixoticc::iconkasamm:

Perfection lies into fake blondes. I swear.


""/>

Hot tattooed little piece of shit


""/>

.


""/>



'' Nah, you don't know me
Lightning above and a fire below me
You cannot catch me, cannot hold me
You cannot stop, much less control me
When it rains, it pours
When the floodgates open, brace your shores
That pressure don't care when it breaks your doors
Say it's all you can take, better take some more
'Cause I know what it's like to test fate
Had my shoulders pressed with that weight
Stood up strong in spite of that hate
Night gets darkest right before dawn
What don't kill you makes you more strong ''

.

Explicit Mox tongue action


""/>

Comments


Add a Comment:
 
:iconqamernerd:
qamernerd Featured By Owner Oct 29, 2014  Student Digital Artist
is that
is that botdf lyrics on your page
Reply
:iconquixoticc:
Quixoticc Featured By Owner Nov 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yup
Reply
:iconashthepixster:
AshThePixster Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist General Artist
Omg hai again! :)
Thank you for the watch too haha<3
Reply
:iconkaiacelrau:
KaiaCelRau Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist General Artist
Bitch, where are yer commission pricies? xD
Reply
:iconquixoticc:
Quixoticc Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
I don't have prices xD J'fais ak s'que l'monde me propose xD
Reply
:iconkaiacelrau:
KaiaCelRau Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist General Artist
Okay~ Pi un fullbody the Nikolai sa me reviendrais a comment?
Reply
:iconquixoticc:
Quixoticc Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Au prix que tu penses que ça vaut hahaha xD Shoot un prix m'a te dire si c'est correct xD
Reply
(1 Reply)
:iconhungrypiranha:
hungrypiranha Featured By Owner Aug 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hey omg not sure if you remember me but I'm Lexxdog ;u;
Holy shit you've improved so much <3
Reply
:iconquixoticc:
Quixoticc Featured By Owner Aug 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Omfg Lexxdog xD Yes I remember you! SOMEHOW. Thank you! <3
Reply
:iconxxpokerxx:
xxPoKeRxx Featured By Owner Jul 3, 2014  Hobbyist General Artist
Oh lawdy, your art work and style is so fab. :heart: Awesome gallery. :thumbsup:
Reply
Add a Comment: